Burton LOVE - För sexig?

Burton LOVE - För sexig?
Snurrigt, är väl i stort sett bara ytterliggare ett tecken på hur knasiga dom är där borta.

Burton LOVE - För sexig?
Här är Playboy-brädan som får snowboardsporten att rasa.

vill man inte bara skjuta en person som skriver den typen av underrubriker?

Burton LOVE - För sexig?
detta kommer ju starta en debatt bland många bräd och skidåkare vad som man får och inte får ha på sina skidor/bräda tycker att detta bara är en överdrift om hans bräda inte får synas, men att jon olssons skidor får synas hur mycket som helst...

Burton LOVE - För sexig?
finns väl inget som är FÖR sexigt? haha
gillar man den inte behöver man väl inte köpa den.
hade det funnit några skidor me nakna killar hade jag köpt dom :/

Burton LOVE - För sexig?
jävla aftonhoran ska alltid överdriva.
dom uppmärksamma sporten på helt fel sätt, skriver bara en massa skit om snowbaord i stället för att skriva det bra

Burton LOVE - För sexig?
Närmast väntar tävlingen i Colorado för den norska jättetalangen. Där är sexbrädan förbjuden, trots att en del i backen heter Loveland Ski Arena.

Aftonbladet har stenkoll pà colorados skidanläggningar.......Loveland är en anläggning och inte en del i en backe....

Burton LOVE - För sexig?
Hasse sa:
SombreroMartin sa:
Sims gjorde brädor med brudar på för ett antal år sen blev samma uppståndelse då har jag för mig
Dessutom så var det väl Jenna Jameson på dessa brädor om jag inte har fel ;)

//H
Var Sims som hade Jenna Jameson och Briana Banks, om jag inte misstar mig.

Såg nu att Sombreromartin precis hade sagt det. ehh

Senast ändrad:
Burton LOVE - För sexig?
USA är ett märkligt land, det tillverkas porr o svordomar på löpande band, men inget får visas offentligt. paradoxalt.

Burton LOVE - För sexig?
så töntigt med allt ståhej om detta.. Dom grinar för kidsen inte ska behöva se det här? När ungarna är för små tycker dom bara det är roligt med en rumpa på brädan och fnissar lite, och när dom är äldre har dom sett värre.

Bara massa gratis publicitet för Burton, och brädorna säljer ju sjukt bra, antagligen för allt dehär runt omkring dom..

Burton LOVE - För sexig?
tittti540 sa:
finns väl inget som är FÖR sexigt? haha
gillar man den inte behöver man väl inte köpa den.
hade det funnit några skidor me nakna killar hade jag köpt dom :/
finns Armada med killar på. men inte så man ser mer än huvve typ..

Burton LOVE - För sexig?
JAg bryr mig faktiskt inte så mycket. Även om jag inte hade velat köra på en bräda med det motivet. Tycker dock att det är ett lite billigt knep. Sex säljer, det vet väl alla?

Burton LOVE - För sexig?
Bara jag som får känslan av att det kommer förbjudas fler brädor i stil med för mkt flex osv nu? Skrämmande att det ska bli massa regler och vi får verkligen hoppas att det inte går ditåt, Aftonbladet dödade snowboard isf :(

Sjukt töntigt var det iaf!
Blir ju arg.

Burton LOVE - För sexig?
Hogizz sa:
Bara jag som får känslan av att det kommer förbjudas fler brädor i stil med för mkt flex osv nu? Skrämmande att det ska bli massa regler och vi får verkligen hoppas att det inte går ditåt, Aftonbladet dödade snowboard isf :(

Sjukt töntigt var det iaf!
Blir ju arg.
Vad har Aftonbladet med förbuden att göra? Haha.

Ot. Det här är så löjligt så det inte finns, helt fel väg att gå för snowboarden.

Burton LOVE - För sexig?
Technique sa:
alltså förbjuds de brädorna kan de lika gärna förbjuda technines jib-brädor med vapen på.
Absolut inte för i USA är sex något onaturligt och vapen är något som gud skapat!

MarkusRehn sa:
Tycker dock att det är ett lite billigt knep. Sex säljer, det vet väl alla?
Haha, är väl så du marknadsför dig själv ju? :D Ses kanske på er premiär. Annars om 1 månad dude! Eller när du sticker upp.

Senast ändrad:
Burton LOVE - För sexig?
miRO sa:
http://img.photobucket.com/albums/v295/liquid_paper/DSCF0285.jpg

Är ju aningen grövre.
Tror dock att de som förbjudit brädan har satt igång en rolig snöboll bland brädtillverkarnas grafiker...
Den va najs! skulle jag åkt bräda hade jag prompt sett till att jag fått en sån.

Burton LOVE - För sexig?
satanucci sa:
Här är Playboy-brädan som får snowboardsporten att rasa.

vill man inte bara skjuta en person som skriver den typen av underrubriker?
Jag vill skjuta människan som beordrade artikeln.

Hörru Johan, kan inte du tag i det där vintersportsärendet jag snackade om? Den där utmanande snöbrädan.

- Jovisst,kan jag väl.

Burton LOVE - För sexig?
Spännande att edt är ungefär samma anläggningar som hade helt och hållet snowboardförbud i början av 90-talet. Äntligen fick de en ny anledning...

...de vill väl hellre ha män i övre medelåldern som är där för att lätta på tryckande plånbok än ungdommar som röker, svär och snattar, för sådana är ju snowboardåkarna, eller?

Tillbaka
Topp