Burton Malavita eller Union Force?

VSVPBVNE

Ny medlem
Tjena!
Ny på forumet :rolleyes::rolleyes:

Har en fråga angånde 2 bindingar :D

Som rubriken lyder står valet mellan Unions Force o Burtons Malavita.
Har provat olika bindningar o kollat runt lite. Fastna för malavitan utav dem jag provat (bara provat Burtons modeller Genesis, Cartel, Malavita o Freestyle).

Har nya Antler brädan ifall någon undrar :P

Men så läste jag någonstans att Forcen är väldigt rekommenderad. Dock så är där ingenstans man kan prova i fysisk butik i närheten där jag bor :/
Så vad har folket o säga?

Eller ja valet står inte emellan Force eller malavita utom Malavitan tyckte jag var skön. Har ej provat forcen som sagt. men vad tycker folket om force i jämförelse med malavitan. eller någon annan bindning big_smile
Lite eftermiddagstrött coolcool så blev fel.

Finns säkert 1000 trådar om liknande så lär bli hängd för ännu en ny trådstart sadlol

Senast ändrad:

Powntus

Ny medlem
Force!
Slitstarka, bra komfort. Dock styva bindningar så beror på vad man föredrar, annars vad jag vet är contact&contact pro mjukare & används av många. Har både contact pro & force och har haft i ett par år, föredrar själv styvare bindningar till mjukare bräda.

VSVPBVNE

Ny medlem
Powntus sa:
Force!
Slitstarka, bra komfort. Dock styva bindningar så beror på vad man föredrar, annars vad jag vet är contact&contact pro mjukare & används av många. Har både contact pro & force och har haft i ett par år, föredrar själv styvare bindningar till mjukare bräda.
Ja jag gillar också styva bindningar, men tyckte malavitan kändes bra. Kanske skulle beställt hem båda o kännt hur de känns runt foten.
Hur är forcen i storlek?
Har 11,5 ??

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp