Burton Mission 07/08

Lacka

Ny medlem
Burton Mission 07/08
Hej!

Har nyligen fått tag på ett par Burton Mission, förra årets modell, till ett rimligt pris. Nu såhär i efterhand undrar jag vad ni andra har för uppfattning kring denna bindning. Kollat recensioner på dessa bindningar här på Freeride men inläggen är väldigt gamla.

Någon som använt dom? vad tycker du/ni?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp