Burton pjäxor???

• Trådstartare Trådstartare ME2
  • Start datum Start datum

ME2

Ny medlem
Burton pjäxor???
Var i sunne idag och åkte lite skidor. Jag tittade in i skiduthyrningen för att se om de hade några billiga begagnade skidor. men till min förvåning fick jag se skid pjäxor av märket BURTON(!). Jag tog mig en närmare titt på dem kanske var det bara någon som satt dit ett klister märke.. Men närmare inspektion visade att dessa pjäxor verkligen hade märket burton.. Är det någon som vet om burton har gjort pjäxor.. Eller var detta bara en ripp off. Har tagit bild på dem ska hitta lämplig plats att ladda upp den på men så länge kan ni få den via msn om ni vill....

Burton pjäxor???
Burton har gjort hårda snowboardboots i säkert femton år, men de senaste åren har deras alpinutrustning inte visats i den vanliga katalogen. Men jag undrar om dom inte lade ner tillverkningen härom året?

Burton pjäxor???
Jaja ok.. det jag tyckte var konstigt att de såg ut exakt som skid pjäxor. men såg bilden nu och insåg att de kanske var hårda snowboardboots. Fråga jag som aldrig i hela mitt liv sett hårdboots undrar därför när används dessa är det vid slalom och dylikt.. eller???

Tillbaka
Topp