Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! Behöver er hjälp, tänkte köpa en Burton bräda Un.Inc men är osäker på längden. Jag är 183 cm och väger 80 kg och tänkte bara åka i alperna. Vad blir bästa längden 158 eller 160 ? Tacksam för svar - och även tips på andra brädor!
160 om du bara ska åka i alperna. har du inte hört att man måste ha minst 159 cm långa brädor där? nytt för i år. man måste även bära gröna långkalsonger under skidbyxorna för att slippa indraget liftkort.
158. kortare e roligare ;D allt handlar om va du vill göra me den..
ska du bara leka i bakken, hoppa in o ut o lite puder på kanten så hade ja tatt 158..
Rome Agent samma klass men en mildare prisklass (inte säker längre)