Burton

• Trådstartare Trådstartare el_maco
  • Start datum Start datum
E

el_maco

Guest
Burton
Hej !!
Jag funderar eller har nästan bestämt mig för att köpa en burton bullet på oneoff i gbg. Är det ngn som kör på den här brädan eller vet ngt bra eller dåligt om den . Jag ska ner till serre chevalier till jul med den så jag måste ha svar snabbt den ska snart inhandlas !!!

Burton
har inte kört på just denna bräda, men det verkar vara en schyst all-around bräda, dock i Burtons lägsta klass. Men det säger ändå inte så mkt då Burtons lägre prisklasser ofta ger dig en lika bra bräda som andra märkens "hi-end" bräder.

Detta är iofs min personliga åsikt, och man kan aldrig vara riktigt säker på att man gillar brädan förrän man själv har provåkt den.

JAG har i.a.f. haft 5 års enbart bra erfarenheter på olika Burton brädor... och har faktiskt aldrig åkt någon bräda från något annat märke som ger Mig samma genuina kvalitets-känsla. så är det!

Burton
EXTREM PX60. Säger inget annat. Testa den så förstår du. Kommer att sätta en ny dimension för Snowboards! Lovar dig.

Burton
Ja, usch för burton. Jag vet inte varför jag säger detta, men verkar ha blivit trend att inte ha burton, bara för att de är så bra. (Kör själv custom 60, cfx bind, driver boots, tempest jacka och byxa, red hjälm, bjuttonmössa, bjuttonhandskar + lite till bjutton,har nog någon väska ligagnde också, och de är UNDERBARA!) Man e la märkesbög... :)

Burton
efter som burtons kvalitet under de senaste åren har varit under all kritik tycker jag du skall se dig om efter något annat.

Burton
En sak till angående Burton.
Eftersom Burtons bindningar har en tendens att gå sönder i tid och otid ( ja jag vet att man får nya delar på garantin men hur kul är det med trasiga bindningar en puderdag?) så vill du nog använda andra bindningar än B.

Problemet är att då upphör garantin på din bräda, kan vara bra att veta...

Se mer om B bindningar på "Straps" threaden i detta forum.

Tillbaka
Topp