Burtonfabriken i Innsbruck...

Dave_Spruce

Medlem
Tänkte sladda ner till Innsbruck pa onsdag. Nan som vet vart Burton fabriken jag läst och hört om ligger och vad kan man köpa där? Bara brädor eller kläder och allt annat ocksa?

Senast ändrad:
jag vet att dom har en ganska så grym burton outlet-buktik utanför innsbruck! måste ju ligga i ansluting till fabriken då! polarena ifrån anton gjorde en dagstur tid i våras

Jaja skiter sig ända för visade sig att de är precis lika katolska där som i bayern sa där är ju helgdag där med... skit...

det är inte överdrivet billigt där, men med lite tur kan man göra några klipp. har grejor från hela burton-famlijen, dvs gravis, nixon, analog och tjofaderittan.

HELLO

kan tipsa dig om att INTE åka förbi Bruton Outlet, det är absolut INTE billigare, och de har inte sa otroligt mycket saker, kommer du med bil skall du ta dig till Hungerburg bahn, där den börjar nere i stan, sedan över bron (över floden INN riktning norr, mot bergen) sedan när du är över floden kör du till höger efter ca 2 km kommer butiken pa höger sida.

Men jag har varnat dig...

/ Christian

burton outlet blev årets misstag! jävla slöseri med soppapengar och tid på att åka ut till en astråkig butik som inte alls hade så fett utbud. handls på junkyard istället...

lycka till

Tillbaka
Topp