jag ska över till cham om ett tag... inom kommande veckan.. kanske vill hänga med i bilen?
annars tar det cirkus 7 h att komma över.. först grenoble sen vänta där och sen salanche och buss från där om jag inte missminner mig.,.
annars finns turistinformationen som kan hjälpa dig..
eller så får du ta dig till stationen i briancion
eller så går du bara in på sncf's hemsida...
ELLER gå til ucpa och åk med dom i bussen till geneve och åk deras flygtransfer från där...
lycka till..
och vill du hänga med i bilen skicka ett sms på
+33 679 5953 76