Buss till Zell am See

Buss till Zell am See
Hej! Varför inte testa Kaprun istället? Jag kan säga att de finns mycket bra glaciärskidåkning med 4 raka års erfarenheter!

Buss till Zell am See
Jo, det är så att vi har billigt boende i Schüttdorf men om jag förstått saken rätt så finns det bussförbindelser.

Buss till Zell am See
Ni gör helt rätt i att välja boende i Schüttdorf för därifrån kan ni ju enkelt välja på morgonen om ni vill ta Areitbahn upp på schmitten eller helt enkelt välja att ta bussen till Kaprun. Visst tar det ett tag med bussen men ni får ju närmare till centrum :)

Senast ändrad:
Buss till Zell am See
jo jag ska åka buss ner till zell am see på sport lovet :D
men vet inte riktitgt vilket bussbolag det är,. men dom åker iaf från örebro,det är nästan det enda jag vet.

Senast ändrad:
Buss till Zell am See
Lion Alpin kör buss till Zell åkte med dom för ett par år sen. Tog 28 härliga timmar. Dom säljer ju även bara "stolen" så det lär ju inte var några problem om man inte vill ha en "skid charter" Lycka till!

Buss till Zell am See
hmm... Sell am från swe? Åk med ryan air! bra mycket skönare.. extra tillägg för skidor eller snowboardbag 32 kilo så bara packa fullt.. åkte med dom förra året till salzburg... dit dom flyger... ( min boardbag vägde förövrigt ca 50 kilo när jag åkte hem och är du smidig är det lugnt!)sen är det bara tåg resten av biten eller taxi om ni vill inte så farligt vi pröjsade 500 skalle till saalbach... mycket mer konfertabelt! haya ninja!

Tillbaka
Topp