Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett till kan ju inte skada, vore nice med ett åt det hållet.Truman sa:Vi har ju sveriges bästa vattenhopp på bosön. Som jag fattar det så är alla välkomna att hoppa där. Vet att de kör hoppning på Söndagar. Man kan väl alltid mejla och fråga på vattenhopp.se
de är ganska lätt att ta sig till gustavsberg :D de ligger 30 minuter från stockholm .curtis sa:bygg inte vid värmdö ta något mer centralt.. typ runt hellasgården och sjöarna där som det är lite lättare att ta sig till![]()
antingen i farstaviken eller i skeviksstrand :DAnders_Nilson sa:Klart det är idé att bygga, lovar att komma och hoppa, och kommer nog få med mig någon gubbe till.
Vars i Gurra hade ni tänkt och bygga?
Välkommen är man alltid men hoppningen men det är inte grattis, ganska dyrt.Truman sa:Vi har ju sveriges bästa vattenhopp på bosön. Som jag fattar det så är alla välkomna att hoppa där. Vet att de kör hoppning på Söndagar. Man kan väl alltid mejla och fråga på vattenhopp.se
Då röstar jag för farstavikenSockerConny sa:antingen i farstaviken eller i skeviksstrand :DAnders_Nilson sa:Klart det är idé att bygga, lovar att komma och hoppa, och kommer nog få med mig någon gubbe till.
Vars i Gurra hade ni tänkt och bygga?
visst en bit till värmdö men det är ju ändå en bit till bosön också om man bor utanför sthlmcurtis sa:bygg inte vid värmdö ta något mer centralt.. typ runt hellasgården och sjöarna där som det är lite lättare att ta sig till![]()
de är bara broblem att man kanske inte frå för kommunen , men annars ligger skeviksstrand 5 minuter från farsta .Anders_Nilson sa:Då röstar jag för farstavikenSockerConny sa:antingen i farstaviken eller i skeviksstrand :DAnders_Nilson sa:Klart det är idé att bygga, lovar att komma och hoppa, och kommer nog få med mig någon gubbe till.
Vars i Gurra hade ni tänkt och bygga?![]()
Vad hade ni räknat med liksom?SockerConny sa:detta kommer inte vara dyrt :D
vadå ränkat med ?avillberg sa:Vad hade ni räknat med liksom?SockerConny sa:detta kommer inte vara dyrt :D