bygga vattenhopp i stockholm

M-agne

Medlem
tja eftersom ingen verkar fatta vad jag menar så får jag vara tydlig , jag och några ska kanske bygga ett vatten hopp i stockholm i gustavsberg (värmdö). jag vill kolla om de är nån ide att bygga de och ifall nån kommer komma och hoppa ?

Klart det är idé att bygga, lovar att komma och hoppa, och kommer nog få med mig någon gubbe till.
Vars i Gurra hade ni tänkt och bygga?

Vi har ju sveriges bästa vattenhopp på bosön. Som jag fattar det så är alla välkomna att hoppa där. Vet att de kör hoppning på Söndagar. Man kan väl alltid mejla och fråga på vattenhopp.se

bygg inte vid värmdö ta något mer centralt.. typ runt hellasgården och sjöarna där som det är lite lättare att ta sig till :)

Truman sa:
Vi har ju sveriges bästa vattenhopp på bosön. Som jag fattar det så är alla välkomna att hoppa där. Vet att de kör hoppning på Söndagar. Man kan väl alltid mejla och fråga på vattenhopp.se
Ett till kan ju inte skada, vore nice med ett åt det hållet.

Truman sa:
Välkommen är man alltid men hoppningen men det är inte grattis, ganska dyrt.

curtis sa:
bygg inte vid värmdö ta något mer centralt.. typ runt hellasgården och sjöarna där som det är lite lättare att ta sig till :)
visst en bit till värmdö men det är ju ändå en bit till bosön också om man bor utanför sthlm :)

Anders_Nilson sa:
SockerConny sa:
Anders_Nilson sa:
Klart det är idé att bygga, lovar att komma och hoppa, och kommer nog få med mig någon gubbe till.
Vars i Gurra hade ni tänkt och bygga?
antingen i farstaviken eller i skeviksstrand :D
Då röstar jag för farstaviken :-)
de är bara broblem att man kanske inte frå för kommunen , men annars ligger skeviksstrand 5 minuter från farsta .

Snödjup

Tillbaka
Topp