Byggt egen park

aberg87

Ny medlem
Byggt egen park
Tjenare, skulle bara vilja visa våran lilla park vi byggt i vinter med stolthet. Vi har lagt ner många blöta och mörka kvällar för att få det perfekt..
Länkar finns lite längre ner...

Peace

Byggt egen park
vi får vänta ett par dagar, men jag ser fram emot att se vad du kan ha fått till där hemma på bakgården .

Byggt egen park
haha soft.. skulle ju lätt satsat på en fet rails först sen lagt mer arbete på ett MEGA hopp istället för två små

Byggt egen park
nej det är ett hopp med landning sen kommer quarterpipe med två hopp på vardera sida..men detta är bara en del av våran hemmagjorda park, vi har även ett hopp lite längre upp och rail kommer..

Nån som vet vart man kan hitta ett bra rail :D, vi hade ett plast rör innan..men man tröttnar på längden

Byggt egen park
eller så snurrar du snabbare änn du tror om du gör 5:a. flyga ser du inte ut o göra.

Byggt egen park
ris till alla som klagar. alla som kämpar för att bygga och hoppa hemma förtjänar heder. det handlar om att ha kul! så sluta att klaga och låt folk ha roligt!!!

Byggt egen park
hehe måste säga att theboom är ett av sveriges bästa företag som bygger rails och hopp.. så ja! jag tror deras park äger eran ganska lätt

Byggt egen park
Cool park. Hur hög backe har ni för att det ska gå att hoppa i dem? Jag som bor i det backsnåla östergötland och endast har 7 meter höjd att tilgå kan endast göra en railpark. Har ni byggt upp en backe?

Tillbaka
Topp