Byta vara från blue tomato?

du får med en retursedel när du fått dina varor fyll i den och skicka tillbaka den med varorna.. Blue-tomato föredrar om du skickar den i orginalförpackningen du betalar frakten ner... på retursedeln verkar det som frakten ner är enda kostnade... kan dock ta minst 14 dagar att byta...

funkar det bra att beställa från blue tomato eller? hur lång är leveranstiden? hur mkt är frakten på?

de står på konstigt språk på deras hemsida:p

manga, tack. men jag har köpt en snowboard också så paketet kom där i. hur gör jag då me frackten? vad ska jag skicka byxorna i ner? hur ska de skickas och vad kostar frakten?

CustomX sa:
funkar det bra att beställa från blue tomato eller? hur lång är leveranstiden? hur mkt är frakten på?
jo, de funkar sviinfint. har beställt en bräda, bindningar o lite annat därifrån.. leveranstiden är lite olika men senast så tog de ungefär en vecka.

Frakten är olika beroende på hur mycket du beställer för.

0-100euro = 15eurp frakt
100-300 = 10euro frakt
Över 300 = Fri frakt.

om du inte ska byta snowboarden så behöver du inte skicka ned den ta egentligen vilket paket som helst bara du paketerar det väl.. Sen går du till närmaste postkontor och säger hej jag vill skicka ned detta paket till österrike vad ska jag betala? då får du en summa som du betalar lämnar in paketet med korrekt adress och sen sköter posten resten.. Jag skulle även skicka ett e-mail till blue-tomato och be dem att bekräfta när paketet kommer fram... så simpelt är det..

CustomX sa:
Det fungera skit bra! Beställde min bräda med bindningar i tisdags och dom anlände till sturup imorse! En vecka tog det, vilket jag är nöjd med. På hemsidan står det för övrigt att det tar 3-5 arbetsdagar för frakten.

OK!

funderar nämligen att beställa ett par ION där ifrån, men tyckte inte att det var så jätte stor skilland i pris...

tavck för alla svar!

Jag fick dessutom en liten julklapp medskickad :). Paketet innehöll bl.a en mössa, diverse tidningar, ett lås till min bräda och lite godis att knapra på :)

... man kan naturligtvis byta språk på deras sida.. gör ett användarkonto och sen kan du ha svenska som språk och valuta (pengar) på deras sida..

annars står allt på engelska också och du trycker på engelska flaggan..

så.

/Pinn

Tillbaka
Topp