Byte från snowboard till skider ?

Prövade skidor för ca 5 år sedan. Galet var svårt det var tyckte jag :) Första dagen jag stod på en bräda åkte jag överallt :P Kör båda du, inget fel med det även om ni skitåkare är ivägen ibland ;D

Snowboard med utmaning och roligt som fan! Skidor lätt som niggah att hålla balansen. Men med snowboard får du lite mer roligare utmaningar. SNOWBOARD!

åker själv skidor å de suger, det ser jävligt gay ut. kolla jon å alla dom, fan va sprattlar gör massa volter ser kasst ut! finns enbart kanske en eller två pers som ser ok ut på skidor å det är fan illa. snowboard is da shiznit, eller bättre upp börja vågsurfa.

ugo sa:
Mysis sa:
Känner du dig töntig när du åker bräda - JA
Känner du dig töntig när du åker skidor - NEJ

Stämmer inget av det in på dig tycker jag att du ska göra som du vill. Du lär märka vad som är roligast. Bara för att du sätter ett par skidor på fötterna försvinner inte brädfärdigheterna vettu la.

Kombinera!
Så du åker för o vara cool? Sånna som du borde inte få åka i parkerna
vad har det med just själva parken att göra?

Om du byter tror jag du kommer ångra dej själv åker jag skidor:) men håll dej till snowboard sätter du ändå 720 så e de ju helt okej satsa på Snowboarden !!:D Men du kan ju testa skidor nån gång och testa vad som är roligast:) det är ju huvudsaken :P

Senast ändrad:
Du kan ju köra båda men blir lite dyrt om man vill ha både skjysst bräda och skidor, och om du redan är så pass duktig som drar 720 så ser jag inte varför du skulle vilja byta.
För ett par år sedan såg man väldigt många på brädor, men nu för tiden känns det som alla börjar åka skidor. Måste säga att en 7a ser snyggare ut på bräda än skidor :)

Jag hade samma problem körde också snowboard förut satte iför sig bar 540mm men jag har byt till skidor och ångrar det värkligen inte! Byt direkt!;D

Mvh dogge

men palla hålla på, har inte läst alla inlägg men antar att typ alla säger som mig.. byt å testa om du känner för de, tycker du twintip e roligare, stick to it.. om inte hålla på snowboard, å ja menar om du byter så e de ju inte direkt som du inte kan byta tillbaks, right?

Tillbaka
Topp