cammo brallor

cammo brallor
Peak har jag en polare som säljer M_W kolla på kompisar på min sida, Oakley har det bara kommit in ett fåtal av i sverige Jag vet att alpingaraget har fått tag på 1 par i storlek medium men inget annt har varit där och kikat frågat ringt runt lite, kanske hansson uppe i åre, men oakley camobrallor är slutsålda nästan över hela världen.

cammo brallor
Kom ihåg att vad gäller mode så är det ingenting som är mer ute än vad som nyss var jätteinne... Men du kanske vill ha camobrallorna för att inte synas så bra

cammo brallor
Manga, det är just det att det inte finns några oakley cammo att få tag på så ded kan få lite problem med det där att beställa, 4 par finns det i sverige vad jag vet.

2700 kostar dem föresten.

cammo brallor
Gelendsprung du verkar ju knappt modehora? Får man inte ha camobrallor nu för att de kom 03/04? Egentligen var det ju faktiskt 02/03 men du kan ju få tro på 03/04. Vidare får man visst inte ha truckerkeps nu eftersom Snook sjunger det i sin låt. Om nån musikartist sjunigt, Ta av dig dina jeans, då hade du nog fan brännt dina jeans eftersom de är ute nu.

cammo brallor
Dave Spruce>> Var det känsligt?
Knappt (vara) modehora? vad grundar du det på?
Camobrallor har funnits sen kriget, de var även poppis bland shlms-kickers strax efter adidas WCT-brallorna och var I MIN MENING lika vidriga då. Vidare var Truckerkepsar ute innan snook sjöng om det...

Vi måste låta förstå att trender inte är allt här i världen.

mad trixmannen (och kanske Dave) är säkert kungar bland sina polare i sina camo-brallor, och det är ju himla kul för dem. Hoppas ni har A-frames & RedBull-hjälmar också.

Beklagar om jag klev på någon öm tå när jag helt oförsiktigt kastade in en gnutta ironi i inlägget ovan.

cammo brallor
haha, ja det är alltid lätt att förklara bort inlägg i efterhand med att, Hallå! fattar ni inte att jag var ironisk...

Lite kul är det också att du rappt ändrade din signatur..

cammo brallor
Gelendesprung-> Eller så kör vi alla på likadana kläder och är jättenöjda!
Dalle kommer äga i sina fula oakley brallor.

cammo brallor
juuup man behöver ju inte ha som alla andra t ex så e det ganska uttjatat med svarta skidbyxor jag har sett ett antal faktiskt.

cammo brallor
E det så alltså jag får fan ta och köra med det i alla fall, man vill ju inte se för ny ut, last century was a good century!

And I am even from the last millenium so last century should be fine!

cammo brallor
quiksilver boardriders club i sthlm har cammo brallor och jackor i två olika färger. dom är grymma! bra funktionsmaterial men lite dyrt dock. snaken

Tillbaka
Topp