camp folgefonna

camp folgefonna
Tjena!!
jag fick hjälp av en här på freeride och hittade det hära campet i folgefonna: http://www.folgefonna.no/2009/index.php?id=51&lang=1
jag undrar nu om det är någon som har bokat detta camp elr om någon har varit där och om det är värt att åka dit??
värkar iallafall sjukt kul, och det skulle varit ännu roligare om man kunnde dra ihop ett gäng och åka dit.
men kolla länken så får ni mer info.

mvh// Albin Nyström Cansund.

Senast ändrad:
camp folgefonna
Flyg til Bergen från Arlanda med Sas Ungdom, kostar runt 600kr om man har lite tur.
Från Bergen är de bara att ta bussen till Nordheimsund och sen ta färjan över till Jondal, vips så är du framme!
Bättre det än att sitta på bussen från Oslo i 45 mil, det tar tid!

Senast ändrad:
camp folgefonna
Mats_Kahlstrom sa:
Flyg til Bergen från Arlanda med Sas Ungdom, kostar runt 600kr om man har lite tur.
Från Bergen är de bara att ta bussen till Nordheimsund och sen ta färjan över till Jondal, vips så är du framme!
ok låter riktigt nice!!
men hur vet du allt har du kollat upp? :)

camp folgefonna
camp folgefonna
flyg till bergen sen buss och färja är det smidigaste!! men själva campet i sig är sådär, du får ut mer av att åka dit på egen hand!

camp folgefonna
albinnystrom sa:
Mats_Kahlstrom sa:
ok låter riktigt nice!!
Detta blir min tredje sommar i Bergen så jag har varit en hel del uppe på Fonna de senaste åren. Har både åkt buss från Bergen själv och kört bil! Jag vet inget om Campet. Tror de kan va nice. Annars är de fint att åka dit själv också, hänga i campingen är sweet. Dock så gäller de ju att ha tur med vädret, det kan va väldigt pissigt väder, rätt ofta, på Fonna!! Men är det bluebird, då är det de bästa som finns!

camp folgefonna
Mats_Kahlstrom sa:
albinnystrom sa:
Mats_Kahlstrom sa:
ok låter riktigt nice!!
Detta blir min tredje sommar i Bergen så jag har varit en hel del uppe på Fonna de senaste åren. Har både åkt buss från Bergen själv och kört bil! Jag vet inget om Campet. Tror de kan va nice. Annars är de fint att åka dit själv också, hänga i campingen är sweet. Dock så gäller de ju att ha tur med vädret, det kan va väldigt pissigt väder, rätt ofta, på Fonna!! Men är det bluebird, då är det de bästa som finns!
aa ok tack !! :)

camp folgefonna
albinnystrom sa:
Mar_cus sa:
flyg till bergen sen buss och färja är det smidigaste!! men själva campet i sig är sådär, du får ut mer av att åka dit på egen hand!
ok har du varit där och vrf?
Första gången jag va där var vi på campet och flög till Bergen sen buss och blev hämtade i jondal av dom som höll i campet men du får ut mer för pengarna av att åka dit själv och bo uppe på campingen eller längre ner mot jondal som vi gjorde för 500 nkr per person och vecka, men en fördel är att ha bil då!

Tillbaka
Topp