Canada Goose!

Canada Goose!
Svt programmet Faktum var ju hur skönt som helst. Tänk vilka människor det finns i den kungliga hufvudstaden. "Kanadagäss förpestar golfbanorna och stureplan" :P

Canada Goose!
Jag räknade inte in straffskatter, företaget, investeringar(såsom fastighter, aktier osv)

Sen har jag för mig att hans barn "bara" skulle få 200 miljoner var, sen vet jag inte om det är sant. Men jag erkänner jag är inte säker på siffran 90.

*EDIT* vad är det för fel på golf?

Canada Goose!
Skiersdown och Buddy_Revell jag håller med er! men en sak tycker jag att du tar fel på Skiersdown, jag tror inte att folk ogillar rika personer, utan jag tror att folk ogillar hur rika personer beter sig, och många irriterar sig på hur de ser på världen etc..
Det är klart att om man får allt serverat hela ens liv så får man en rubbad syn på världen, och jag vet att alla rika föräldrar inte behandlar sina barn på detta sätt..

Men om man nu gillar Goosens design och har pengar att lägga ut på ett sådant onödigt föremål, så visst, varför inte? Men jag förstår inte varför det har blivit en sådan status symbol? Men om nu folk som arbetar utomhus i kanada använder dem, då är de ju tydligen bra jackor eller hur? så alla dessa korkade östermalmare och lidingöare kanske after all har köpt bra jackor, dyra men bra..

Canada Goose!
altså det är ju altså så att 75% av världens kläder produseras i asien. därför menar jag att om man tycker att dom anstälda på klädfabrikerna ska ha mindre att göra så kan ni ju gå omkring nakna... och märket är ett canadensiskt arbetar märke och ingen i cannada skulle kunna gå på typ nk med en sån.

Tillbaka
Topp