falla
Ny medlem
Canada?
hallå!
jag och några polare tänkte dra till canada i vinter, runt 3 månader efter nyår. vart ska man åka. finns det några bra hemsidor med boende etc, eller fixar man det på plats?
vi var i st anton hela förra säsongen och vill ha lite mer åkning o lite mindre fest i år.
tackar för svar
jag och några polare tänkte dra till canada i vinter, runt 3 månader efter nyår. vart ska man åka. finns det några bra hemsidor med boende etc, eller fixar man det på plats?
vi var i st anton hela förra säsongen och vill ha lite mer åkning o lite mindre fest i år.
tackar för svar