Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Någon som säsongat i canada? Har DU några erfarenheter att dela med dej? Hur var det, var var DU, vad rekomenderar DU, tips, mm. mm.......??? Tacksam för alla seriösa svar!
Jag har vart i Whistler-Blackomb. Det var ett väldigt stort område med ca 200 nerfarter å massor me offpist. Dom har en funpark me SKITSTORA hopp. De är skitkul där när re snöar å de e väldigt flotta hotell. Jag var där för 2 år sedan och de var bra. Jag tycker att det var ett helt okej ställe. Sedan har jag ju hört om massor av andra ställen men kan inte namnen.
*Martina*
Tjena. Har varit i Fernie. En skidort 100 mil österut från Vancouver.
Ett bra ställe, med vanligtvis skitmycket puder men när vi var där var det enligt dom lokala det sämsta året dom haft.
Jag och en polare ska dit igen under våren 2003 och göra ett nytt försök.
Om du har några frågor är det bara att maila:
christofer@smoothcentral.com
Halloj
Var i Fernie nu denna säsongen och jag har nog aldrig träffat så många trevliga människor på ett och samma ställe. Men det kan man väl se som en bonus. Det snöade ju ändå 11 meter under säsongen och med den mängden snö och mycket offpist inom systemet är det svårt att inte trivas. Är man sen bara villig att knata lite finns där väldigt mycket mer att hitta.