okej fan va gött, Vi åker ner med Lionalpinbussen från gbg den 26:e ...nickenick sa:Jag ska nog dit! Eller jag jobbar för lion i grannbyn så förhoppningsvis finns jag på plats![]()
Hat gött. vi ses!
Lion boka om våra platser så vi hamna på ett 3X hotell i stället för -1X dock bor vi i grann byn nu, Campitalo och vi kommer bo på hotell Stella Montis... är det närheten av dignickenick sa:vad roligt! jag ska förmodligen åka med den bussen även jag. kanske den 27e. fast vad vet jag...
lion är inte kristet. du får göra vad du vill, det är ditt ansvar. självklart finns afterski lite här och var. Canazei är riktigt fint nu. Det har snöat i två dygn och de gamla säger att det inte snöat så här mycket på de senaste 22 åren! pudret idag var riktigt fint må jag säga!![]()