AronFredriksson
Ny medlem
canon 550d!
varför blir klippen svarta när man laddar upp dom i sony vegas pro 9.0 ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hittat i Officiella redigeringstråden där jag först tryckte på Ctrl+F och sedan skrev in 550d och vips kom detta upp. Kanske passar för dig även om du har version 9.aepe sa:det har med största sannolikhet med codecs och/eller quicktime att göra. ladda ned ffdshow och ha quicktime installerat. ibland kan de senaste versionerna av quicktime förstöra för äldre vegas-versioner. prova quicktime 7.5ElisWaltersson sa:Tja grappar.
När jag lägger in klippen i vegas pro 8.0 så blire bara svart. Man hör ljudet men man ser inget.
Filmar med en canon eos 550d.
Nån som vet vad jag ska göra för att kunna redigera?
Snabba svar skulle vara sweeeeet =)
jag har en 550D och Vegas 9.0e och det funkar utmärkt ! dock lägger jag in klippen och renderar dom var för sig till .wmw och med allt på högsta kvalité för att få ner filstorleken.. att redigera med original .mov filerna laggar för mig i vegas men de beror ju på hur snabb dator du harpiingu sa:Av: eRocklow | Idag 19:49 Citera
vegas 9.0 klarar inte av att läsa .mov filer , installera nån codec eller ta ner nyare verision (9.0d , 9.0e eller nyare)
okej får väll testa det.