vestis
Ny medlem
Capita Totally Fk'n Awesome + Union Atlas?
Tänkte köpa nya grejer inför årets resa. Åker pist och offpist, snabbt och hårt för det mesta. Har åkt i 10+ år. Tidigare har jag åkt på en K2 believer 2007, ska ju vara en parkbräda men den har gått relativt bra i pisten ändå. Det jag vill åt med bytet är att få en bräda som inte släpper (wash out) när jag trycker på i pisten samt flyter bättre i pudret.
Vad tror ni om kombinationen Capita Totally Fk'n Awesme med Unions Atlas-bindning? Har ett par Salomon Malamute boots i strl 43 eller 44. Tror ni dessa funkar bra med Union Atlas?
Missade brädan när den va på rea på Hollywood och Junkyard, men på boardstore går det fortfarande att få den hyfsat billigt. Någon som vet något annat ställe den säljs på?
Tack så länge!
Vad tror ni om kombinationen Capita Totally Fk'n Awesme med Unions Atlas-bindning? Har ett par Salomon Malamute boots i strl 43 eller 44. Tror ni dessa funkar bra med Union Atlas?
Missade brädan när den va på rea på Hollywood och Junkyard, men på boardstore går det fortfarande att få den hyfsat billigt. Någon som vet något annat ställe den säljs på?
Tack så länge!