Carmonix!!

parke

Ny medlem
Carmonix!!
Hejsan
Jag och några kompisar håller på och fixa ner lite svenskar till charmonix till grymma priser !!!
Vi åker med Ekmanbuss v.9 med 6 skiddagar från 6000:- och då är nästan allt med räknat resan dit, liftkort, halvpension och boende i lägenhet. Hör av dig om ni vill ha en billig resa ner med polarna så är detta perfekt häng med så skickar vi dit en grym party buss och skidbuss... Mer info så hör av er!!!Mvh Ludwig

Carmonix!!
Vad är det med alla som skriver ChaRmonix? hoppas ni är medvetna om att det inte heter det och det ser bara fånigt ut. Inte direkt så att man kan råka trycka in r innan m eller efter a, SKÄRPNING!

Carmonix!!
Håller helt med Dave Spruce lär er stava.
Sen kan ni alltid ta en titt vart ni skriver era inlägg om chamonix. För sist jag kolla låg det inte i norden. Kanske bäste o kolla jag ska ju faktist dit vecka 7.... eller.

Carmonix!!
Hahahahha, de som skriver ChaRmonix vet man är nynörjare. De ska förmodligen ner dit för att kröka, å kanske åka lite skidor om inte baksmällan är allt för fet på mornarna... Så var d iaf för halva min skola förra sportlovet. Men inga regler utan undantag, Parke kanske föredrar åkningen föra krogrundan.
Ps. en i min klass frågade mig om det var chamonix som var flygbolaget eller skidorten...

Carmonix!!
ärligt talat grabbar... skärp er.

Lägg er energi på något viktigt. Ut och träna till säsongen eller något... Det ni skriver är så dumt.

Jocke

Tillbaka
Topp