Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Skidåkningen, vet ej riktigt, men har hört att det ska vara väldigt bra oc hjättevackert. Utelivet ska vi nog få fart på Ska arbeta som guide i Cervinia för Lion Alpin och har läst mkt om byn. Det är inte berömt för Alpernas bästa nattliv precis, men där finns moderna diskotek som bjuder in kända DJs samt pubar och barer. Så att parta ska nog inte vara några problem!