Cervinia V.13

ringels

Ny medlem
Cervinia V.13
hej jag och en polare funderar på att åka till Cervinia under V.13 hur e skidåkningen där då, och hur är ute livet?
 
Cervinia V.13
Skidåkningen, vet ej riktigt, men har hört att det ska vara väldigt bra oc hjättevackert. Utelivet ska vi nog få fart på :) Ska arbeta som guide i Cervinia för Lion Alpin och har läst mkt om byn. Det är inte berömt för Alpernas bästa nattliv precis, men där finns moderna diskotek som bjuder in kända DJs samt pubar och barer. Så att parta ska nog inte vara några problem!

Hoppas vi ses då!
/Elin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp