Cham 14/15

Cham 14/15
Tja, jag är en kille på 19 år som bestämde sig för att skippa plugget ett år och istället dra till cham över vintern. Därför är jag nu på jakt efter både jobb och boende. Är inte alls kräsen och vill bara ha några sköna människor att bo med över säsongen. Hör av antingen här eller på FB :D

//John Rönnlöv

Cham 14/15
Hej! Jag är också väldigt sugen på att åka ner en säsong. Kommer som det ser ut nu att åka ensam och undrar om någon har plats i sitt boende. Jag heter Alexandra och kommer från Stockholm 19 år!

Hör gärna av er om ni har något på gång, här eller på facebook Alexandra Nilsson! :)

Cham 14/15
Hej!

Tänkte försöka komma iväg och skida lite 3 månader. Kommer dock inte iväg förens 15 januari. Om någon har en plats kvar i sin lägenhet från mitten på januari så får du gärna skicka ett PM. Ort spelar mindre roll men siktar på franska alperna:).

Om någon går i samma tankar som mig, har jag eventuellt ett boende i val d´isere som finns att hyra från mitten på jan.

Hälsningar Oliver

Cham 14/15
Hejsan!

Jag kommer att åka ner till Cham i början av dec och letar nu efter boende. Delar gärna med många och är absolut inte kräsen när det gäller boende! Så om det är någon som har en liten plats över för en go & glad göteborgare som älskar skidor, hör gärna av er! :D

Cham 14/15
Hej!
Som alla andra är även jag på jakt efter boende för säsongen. Jag kommer att åka ner med 2-3 kompisar i början på januari för en vecka i Engelberg och sedan är planen att vi ska fortsätta till Chamonix. Mina vänner kommer tyvärr åka hem efter ca 1-2 veckor i Chamonix, men min plan är att stanna säsongen ut. 19 år gammal, åkt skidor hela mitt liv, mår som bäst utanför pisten.
Hör gärna av er här eller på facebook om ni har en säng över!
https://www.facebook.com/radstrom.david

Cham 14/15
Hejsan! Vi letar någon, eller några (ett par alternativt två kompisar som är villiga att dela rum), som vill flytta in med mig och min kompis Arvid. Vi har hittat en assoft lägenheten som ligger i närheten av Chamonix centre, 100 m till liften upp till Le Brévent, med låg hyra!
Vi flyttar in den 24:e november (går att diskutera dock). Hör av dig till mig ifall du tycker detta låter intressant!

Cham 14/15
Hej letar boende inför säsongen hör av er im ni är intresserade av att dela;)
Heter Erik Etshik Blomkvist på Facebook om jag inte svarar här!

Senast ändrad:
Cham 14/15
JollyChap sa:
Oisell sa:
Är det någon som har koll på om det finns något bra gym i Cham?
Finns ett som heter Centre Sportif. Inte varit där, men här är länken: http://www.chamonet.com/activities/gyms/centre-sportif-richard-bozon

Om du vill läsa vad folk tycker om det skrevs det lite i Nordic Skibums på Facebook https://www.facebook.com/groups/366833266718386/.
Tack så mycket!

Jag och en kompis ska åka ner till Chamonix runt fredagen den 19 december. Är det någon som råkar köra bil ner då någon gång, och råkar ha lite plats över i bilen? Långskott, jag vet, men väl värt en chansning.

Cham 14/15
Hej på er!

Lite såhär i sista minuten söker även jag ett par sköna skidglada roomies att dela boende med i vinter!!
Jag kommer tyvärr inte kunna komma ner förens mitten av januari... Men som sagt, har ni plats för en ensam stackare till får ni mer än gärna höra av er

Hade,
/Frida Öhman

Cham 14/15
Tja,

Jag kommer vara nere i cham från början av Januari till slutet av mars. Letar efter folk som är sugna på toppturer, klättring, alpinism etc. Letar likasinnade så hör av dig om du skulle vara det!

Cham 14/15
Hallå! Nu har jag och Gustav gjort slag i saken, vi drar till Chamonix igen! Vi har en lägenhet med plats för 3 från mellandagarna och fram till slutet av April. Vi söker nu 2 stycken stabila bummare som vill vara med på denna resa i offpist och brantåkningens tecken. Helst vill vi att du ska va över 22 och bott hemifrån ett tag. Jag och Gustav kommer lösa av varandra under våren och det är därför vi ser att ni är hyfsat ansvarstagande och självständiga. Fridens liljor!

Cham 14/15
Hejhej! Har en ledig plats i vår lägenhet i chamonix (les gaillands), pga att en av oss tyvärr blivit skadad och måste åka tillbaka till Sverige. Det är en lägenhet för 6 personer, fin och med en rimlig hyra. Även busshållplats ett stenkast från dörren!
Om någon är intresserad, skriv ett PM här eller på facebook: Amy Havenäng

Cham 14/15
Hejhej!
Vi har också en ledig plats i vår lägenhet i Chamonix.
Vi är 5 svenska tjejer.
Hör av dig om du vill veta mer här eller på fb.
Isabelle Hjerpe

Cham 14/15
Hej alla! Funderar på att spendera resten av säsongen i Chamonix. Är det någon som har en sängplats över så säg till! Är trevlig och lätt att ha att göra med!

Cham 14/15
Hejhej! Är en 19-årig tjej från Stockholm som funderar på att åka ner i februari. Letar därför efter boende, så om någon skulle ha en ledig plats över får ni mer än gärna höra av er! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp