Chamonix 08/09

sebbe112

Ny medlem
Chamonix 08/09
Finnes: Två helsköna pjäser med lägenhet för 5 i bästa tänkbara läge.

Sökes: Två eller tre vänner att dela boende och sällskap med.

Våran plan är att åka dit och inte jobba utan bara njuta av skidåkning, snö och after-ski.

Om intresse och motivation uppstår för att bo och leva i ett och samma, var då inte ängslig utan tag då kontakt med:

Sebastian zeb_zor88@hotmail.com

och

David ekn_@hotmail.com

msn eller maila eller vad helst som faller er in.

Trevlig helg

Chamonix 08/09
cham igen alltså sebbe? bra där! då kommer jag på besök och gör berget osäkert nån vecka =)

Chamonix 08/09
Tjena Sebastian.
Skrev ett mail till dig och David men fick tillbaka mail failure på davids adress.
Hoppas din mail stämmer. Är grymt intresserad av lägenhet/Jesper

Chamonix 08/09
Hej!
Jag och en kompis ska till chamonix, mitten av januari till mitten av maj, ska plugga franska halva tiden och åka massor massor resten av tiden. Vi vet inte riktigt hur och var vi ska bo, så kanske kan du berätta lite mer om ert boende? Alltså fem pers i en lägenet, om jag fattat rätt, som är hur stor? Vad går hyran på? Heter stället där lägeheten ligger nåt särskillt?
/Sandra

Chamonix 08/09
Lägenheten ligger rakt ovanför McDonalds. Nära till bussen, ett kvarter till SuperU för inhandling av mat samt ett kvarter till Chambre Neuf där afterskin är som bäst. Planen är att ta lägenheten just efter nyår och sen ha den resten av säsongen.

Lyan är inte stor, endast 35 kvm men det är vad man kan förvänta sig i alperna eller?..

Chamonix 08/09
Du kommer inte hitta något större i sud i alla fall. :) Bra läge annars.
Nära till MBC på måndagar också =)

Chamonix 08/09
Tjena Sebbe! Vi snackade lite på msn för någon dag sedan. Bara undrar om läget har förändras eller om ni har skaffat lägenheten än.

Vi är fortfarande 100%iga! Så oss kan du räkna med! ;D

/Mackan

Chamonix 08/09
HAllå där. har ni fortfarnde lediga platser i er boende? för i så fall är jag och min kompis intreserade. vi hade tänkt och jobba lite men är sjukt sugna på mycket åkning å fest såklart!

Chamonix 08/09
hejsan. om ni fortfarande har platser över så tveka inte på att höra av er, vi garanterar att ni inte komemr bli besvikna:) anna_wilsson@hotmail.com

Chamonix 08/09
Tjena sebastian!

finns det nån plats över så hör av dig! drar nog eventuellt ner tidigare men man vet aldrig.
p.fernander@hotmail.com

Ha det gott!

Tillbaka
Topp