Chamonix 15/16

KlaraK

Medlem
Chamonix 15/16
Hej alla glada!

Har planer på att åka ned till Chamonix i vinter för att åka massa skidor och bräda och träffa goa vänner! Söker några sköna prickar att bo med, och lite kontakter av alla slag eftersom jag åker ned ensam. Det blev en hel del fest förra säsongen så planerar väl att skära ned (lite) på den biten i år ;) Jobb har jag ganska klart där nere så letar framför allt tips på boende.
Har förstått att det finns flera områden att bo i, vill man bo i byn eller vad säger ni som vart nere? Är det lätt att ta sig till de olika delarna/systemen med skidbussar osv?

Hör gärna av er om ni varit där och har några tips, eller om ni funderar på att åka ner, det kommer bli grymt!

Chamonix 15/16
Hejhej! Hur har det gått med boendet? Jag och en tjejkompis är taggade på att åka ner under säsongen, så om ni har nån plats över är det bara att höra av sig! :D

Chamonix 15/16
Hej!
Jag skulle också vara taggad på att åka ner dit! Men har jobb bara för några veckor ännu hittills.
Men jag är ganska säkert på att jag skulle kunna hitta något när jag kommer ner dit. Skulle jag kanske också rymmas med i er lägenhet? :D
Hälsningar Julia
julen.julia@gmail.com

På fb finns de såå många som heter som jag :D

Tillbaka
Topp