Chamonix 18/19

MelissaPersson

Ny medlem
Chamonix 18/19
Hejsan skidvänner,

Jag kom precis hem från fantastiska veckor i Chamonix och är nu fast bestämd över att göra en säsong 18/19. Jag har kontakt med en tjej som har en fantastisk lägenhet i hjärtat av Chamonix (har bilder och priser) och behöver 2-3 skidsugna människor att dela denna säsong med. Hon hyr ut den från 5/1-19 till 31/5. Jag vill boka boendet så snabbt som möjligt eftersom att det är nu smultronställena går. Jag söker dig som vill tura, leta puder, är go o glad och stått mycket på skidor.

Själv har jag jobbat på Udens sport i Göteborg i år och fortsätter där i höst innan säsongen drar igång. Jag är en gammal raceåkare som har fått upp ögonen för turing och klättring. Målet är att utveckla min åkning och turing ihop med andra duktiga åkare där nere. Är en glad göteborgare som gillar äventyr, är framåt och vill träffa nya människor. Andra intressen i livet är segling och under somrarna jobbar jag som skeppare. Fokuset för min del kommer vara turing, puder, glaciäråkning och klättring men gillar såklart att festa till det också. Foto och film är också kul.

Planen är att bila ner i början av januari och stanna säsongen ut. Tveka inte på att slå mig en signal på +46760292474/ Fb: Melissa Persson/ mail: melissa.persson.98@gmail.com så kan vi snacka mer.

Allt gott

Tillbaka
Topp