Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag får nog säga att meningslöst att åka till chamonix och inte åka glaciäreråk är ett halvdassigt påpekande.bagge_87 sa:jag tror våran blidee ær den størsta internetriddaren hær på freeride =) puss puss
a mallory e inger man lotta sig ut før =) de få ggr per år den ens går att åka ska "halva" cham åka den vilket medfør att det kan bli lite mkt rock n roll..... iallfall før min smak.
som blidee sæger så att åka till cham och inte åka på glaciær ær lite menningsløst, næstan alla turer i cham ær det mer eller mindre glaciær iallfall om man ska åka nordsidor, men dom e inte så stor længre och ja dom væxte nog inte under førra året :P
Hej! Vi är fyra skötsamma och skidtokiga tjejer på ca 20 år som ska åka ner till Chamonix f.o.m januari till början av maj för att säsonga och plugga franska på "Insted", och vi är väldigt intresserade av att hyra er lägenhet!Chamcham sa:Vi letar lampliga hyresgaster till var lagenhet pa 44kvm i Chamonix med ett sovrum. Man kan sova 2-4 personer. Finns ett sovrum och sen en baddsoffa i vardagsrummet. Priset ar 1400 Euro per manad Dec-April sa 7000 Euro totalt. Mer detaljer pa www.stayincentralchamonix.com
Chamonix, ultimata platsen att spendera din solsemester! =)bagge_87 sa:glømm inte badbyxor å læmma skidorna hemma....
vart e snøn ?
Kommer snart. Sätt på tevatten.Perra88 sa:Så där ja. Då drar jag och tjejen ner på måndag för en härlig säsong nere i chamonix!
Syns på toppen!
Havregryn! För fan Jim, glöm inte havregryn!bagge_87 sa:det hær e fan katastrof!
pack listan før i år ær t-shirts, cykel, klætter grejor longboard, solkræm, har jag glømt nått ?
Badbrallor å vattenskidorbagge_87 sa:det hær e fan katastrof!
pack listan før i år ær t-shirts, cykel, klætter grejor longboard, solkræm, har jag glømt nått ?
Hej! Jag är också en tjej som tog studenten i våras som är sugen på att dra till chamonix i vinter. Jag vill höra mer, skriv lite mer om er och om ni har jobb och sånt? Jag tänkte i så fall åka lite spontant och ensam! maila mig på; Kajsa.bark@gmail.com eller lägg till mig på facebook.sqvarfordh sa:Hejhej!
Vi är två tjejer som tog studenten i somras och tänkte flytta ner till cham i januari. Har nu lägenhet på gång, men behöver dock 2 till för att ha råd med hyran (4200€ + el för januari till maj) och söker därför roomies. Lägenheten ligger i Chamonix Sud (mittemot South Bar!) och kommer bli trång för fyra pers, men trångt är mysigt.. Hör av er vid intresse!
/Sanne och Sara
Och det är något som saknas...Palish sa:akkurat en månad kvar..gotte