Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Söker även ett kvinnligt kort för resten av säsongen. (from ~1 april)lilldogen sa:God kväll,
Finns det någon i chamonix som vet nån som känner nån som snackat med nån som vill bli av med sitt unlimited liftkort? I slutet av mars till säsongens slut.
betalar bra och gärna med köningsbier.
HOLLA AT ME!
Åk skidor istället Jim!bagge_87 sa:säsong 2 av one tree hill sökes
Hmm, det blir ganska varmt efter lunch, runt 16-20'C. Dock är nätterna kalla så backarna är bra fram tills 12ish, efter det är det crapo blötsnö. Ingen nysnö since början av mars.Tibben sa:Hej,
Kan någon ge mig en direktrapport om snöläget i Cham?
Ska ju vara riktigt varmt där nere nu men ändå visar snösajterna att det är mycket snö!
Tänkte komma ner 24 mars och vill ta med rätt skidor (badbyxor?)!
Anders
Snöar i Les Houches just nu,,Tibben sa:Hej,
Kan någon ge mig en direktrapport om snöläget i Cham?
Ska ju vara riktigt varmt där nere nu men ändå visar snösajterna att det är mycket snö!
Tänkte komma ner 24 mars och vill ta med rätt skidor (badbyxor?)!
Anders
Åk ner i sommar och säkra jobb redan då...Swedish-banana sa:Tjena,
Jag funderar på att dra ner nästa säsong men undrar lite hur enkelt/svårt det är att få jobb?
Troligtvis kommer jag åka ner i mitten av januari, så fort höstterminen på universitetet slutar.
Antar att detta gör jobbsökandet ännu svårare?
Fast jag vill ju inte vara där i sommar.ctobiasson sa:Åk ner i sommar och säkra jobb redan då...Swedish-banana sa:Tjena,
Jag funderar på att dra ner nästa säsong men undrar lite hur enkelt/svårt det är att få jobb?
Troligtvis kommer jag åka ner i mitten av januari, så fort höstterminen på universitetet slutar.
Antar att detta gör jobbsökandet ännu svårare?
Ahh, jag förstår.JohanSundstrom sa:Men han menar nog att du kanske kan "boka" dig ett jobb i Januari, redan i sommar!![]()