Chamonix ... Bostad?

Walles

Ny medlem
Chamonix ... Bostad?
Tja, heter niklas och kommer från stockholm, 20 år, jag är taggad på att göra min andra säsong i chamonix, men har inte så bra koll på något boende, och vet att jag är lite sent ute.. vart inne på och dra till kittelfjäll o jobba där, men suget till chamonix är helt enkelt för stort.. :)

Så jag undrar om det finns platser över eller så? Vore grymt, vart i chamonix spelar ingen roll.. bara det är innanför och inte i argentiere som några hamna i förra året hehe.

Om någon känner till något jobb så vore det toppen.. tar imot alla tips.. och som sagt.. vart där förut så vet vad det är för jobb som gäller..

Peace!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp