Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena. Är det någon som har en plats över i bil eller dylikt i början av mars så är jag på. Jag har tänkt o stanna en till två veckor... men enkel biljett funkar me. Jag bor i Kstad, men kan ta mig med tåg lite överallt inom Sverige. Martin