Chamonix i början av mars

Mevva1

Ny medlem
Chamonix i början av mars
Tjena. Är det någon som har en plats över i bil eller dylikt i början av mars så är jag på. Jag har tänkt o stanna en till två veckor... men enkel biljett funkar me. Jag bor i Kstad, men kan ta mig med tåg lite överallt inom Sverige. Martin
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp