Chamonix i mellandagarna

Chamonix i mellandagarna
undrar samma sak och hitta denna tråd haha något gammal men behöver ju inte skriva egen, ska dit nu 2008 i mellandagarna och undrar alltså hur är det med snön brukar det finnas mycket då? någon som är där nu som kan rapportera mm.?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp