chamonix i mitten på april?

hevi

Ny medlem
chamonix i mitten på april?
Vad kan jag förvänta mig i mitten på april? Är det slaskigt som f*n, eller brukar det vara bra? Lite inne på att slanta upp för en sista minuten nämligen, och jag har inte någon koll alls på vad jag kan förvänta mig. Upplys mig!

Henrik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp