Chamonix jobb+lägenhet

• Trådstartare Trådstartare thechambabe
  • Start datum Start datum
T

thechambabe

Guest
Chamonix jobb+lägenhet
Det finns platser kvar i min lägenhet o jag kan fixa jobb till säsongare. Lägenheten är skitfin på 60 kvadrat med kök, tre sovrum o balkong. Den ligger centralt i cham sud o har svensk standard. jag hyr ut per vecka också. Hör av dej till thechambabe@hotmail.com

Chamonix jobb+lägenhet
tjena,
jag och en polare till mig tänkte sticka ner till cham i slutet av januari på vinst eller förlust och se om vi kan hitta ett kneg och nånstans att bo så vi är intresserade, har inte säsongat innan men av gammal vana chansar vi på att saker löser sig ändå...
är båda två killar på 23 som pluggar till vardags och kommer från västesverige...
du får gärna skicka ett mail med prisuppgifter och annan bra info så kan vi höras av mer om detta låter intressant...

mvh. tobias

Chamonix jobb+lägenhet
Hej!

Jag kommer ner 1 feb och stannar säsongen ut!
Talar ingen franska, flytande engelska!

Är det något som låter intressant, både vad det gäller boende och jobb
så hade jag blivit superglad om du skrev ett mail och berättade lite mer!

Ha en fortsatt bra dag!

Peter

Chamonix jobb+lägenhet
tja !

jag och min polare ska sticka ner snarats möjligt. vi är intresserade av en andel i din lägenhet. har du 2 platser lediga lr? hur mycket ska du ha per skalle och månad för boendet?

hör av dig snarst möjligt! till petterwiden@hotmail.com
hälsningar Petter och Linus!

Chamonix jobb+lägenhet
Hej,

hade tänkt åka ner så snart som möjligt om jag kan få allting att fungera för mig här hemma, och ev (helst) hitta ngt vettigt att ta mig för på plats. Boende och jobb hade verkligen varit kanon, så om inte platserna redan är fyllda vill jag anmäla mitt intresse. Går det att forska lite i vad det är för hyra och typ av jobb?

Vore tacksam för snabbast möjliga svar, antingen här på FR eller på landberg@gmail.com

Må väl / Johanna

Snödjup

Tillbaka
Topp