Chamonix lägenhet

Ludish

Ny medlem
Chamonix lägenhet
Hallå!

Jag söker lite folk till en lägenhet i centrala chamonix. Både tjejer och killar. Roligare att bo blandat! Jag har gjort 2 sässonger där tidigare och söker folk som vill åka dit för at åka och tura men även ta en öl eller drink då och då. Ligger de en spya eller liknande i pjäxan efter ett dump blir du utkastad men annars är de ganska så fritt fram!

Respekt är A och O...

Lägenheten ligger på huvudgatan (berdvid midnight express 4e vån). Den är 70m2 och tillhör en familj med 2 barn, så där finns två sovrum, kök och vardagsrum med bäddsoffa. Passar bra för 5 pers. De finns en liten balkong mot huvudgatan.

Priset är 1850€per/månad och Jag söker 4 per att bo med så de blir 370€ per månad.

Fråga om de är ntt ni undrar över!

Ludvig.

Senast ändrad:
Chamonix lägenhet
Tjena jag är intresserad att åka tillbaka till Cham och göra en säsong, jag har varit där 2 veckor 07 och har längtat tillbaka sen dess.

Men när hade du fått tillgång till lägenheten och hur länge går den att hyra?

Lite om mig själv så är jag 21 år och har stått på skidor i 16 år nu, har säsongat i Åre tidigare men känner att det är dags att komma bort från dom farthinder som vi svenskar kallar berg.

Lever för Puder så vid dump blir jag först upp men bangar absolut inte på en par öl nån kväll ^^

Mvh Max

Chamonix lägenhet
Tja, jag är sjukt sugen på att göra en säsong i Cham, har inte säsongat innnan men nån gång måste ju vara den första...

Puder och öl låter underbart =D

Jag paxar en plats i lägenheten om det går.
/Fabian

Chamonix lägenhet
Tja fan Ludde!

Kalas med stor lya! Stannar tyvärr inte kvar i Cham över vintern utan åker hem om några veckor! Men kommer väl ner några veckor i alla fall! Bra med stor lya, då vet jag vart soffan finns när jag behöver sova!
Över och ut!

Chamonix lägenhet
Hallå

Vi är 3 pers som är tänkte göra säsong där nere.
Liksom de flesta andra behöver vi någonstans att bo.

Eftersom vi alla tre bor/bott i olika kompisboendenvet vi vad du snackar om när det gäller hänsyn och även att ha kul.

Läget på boendet verkar ju skitbra, 2 av oss va i Chamonix för 4 år sedan och brukade käka på Midnight Express efter ölen, sjukt gott!!

När har du tillträde till lyan?

Svara gärna på min mail:
Jockhild@hotmail.com

peace/ jocke

Chamonix lägenhet
Tja!

Gjorde säsongen 04/05 i Chamonix och tänker göra kommande säsong. Håller just nu på att söka jobb i Cham. Har mailat lite med Hotel Gustavia. Har du några tips om internetsidor eller telefonnummer om du har jobbat tidigare.

Sist jag var nere bodde jag i Argentiére och jobbade inte, åkte varje dag och känner till bergen mycket bra.
Din filosofi angående lägenheten låter grymt, känner igen tankesättet då jag sist fick sparka ut en från lyan.
Iallafall, jag kan dricka många öl och mycket vin, spy har jag aldrig haft mycket till övers för, men om det ska snöa då spelar jag hellre kort eller ser på tv så jag kan sitta i första liften upp.

Får jag ett jobb är jag sjukt intreserad av att sno till mig en av platserna i lägenheten, vi kan ju höras av.

Jag är iaf 23 år och bor för tillfället i Paris och pluggar franska.

//Rustan

Senast ändrad:
Chamonix lägenhet
Tja!
Vi är två tjejer som är intresserade! Vi har tjänat ihop pengar just för att kunna göra en säsong utan att behöva jobba allt för mycket. Vi satsar på åkningen, men vi tycker mycket om öl.
vi är båda 21 och har gjort två säsonger tidigare. Hör av dig! /Klara

Chamonix lägenhet
Hej..
Låter ju hur bra som helst! Vi är två snubbar som ska ner till chamonix och göra en säsong. Har båda varit där ett antal gånger. Hursomhelst är vi intresserade av boendet.

Vi är båda 19 år och bor i skåne (östkusten)..

Du får gärna höra av dig om det finns platser kvar!

Fred ut

Senast ändrad:
Chamonix lägenhet
tjaa
Vi är tre skidåkare som ska dra ner till Cham början av december till början av maj. Eftersom vi inte vill sova på gatan ett halvår så vore det trevligt att hyra lägenhet, så du får gärna höra av dig. Vi är från Göteborg och har åkt skidor sen vi var bäbisar. Ha de gött ludde / Alice, Isabelle, Alex

Chamonix lägenhet
Tjena Ludvig

Vi är två goa gubbar på 19 år från götet som är sugna på att säsonga. Har aldrig varit i Chamonix men på andra orter i alperna och vill helst slippa de svenska kullarna. Har blivit alp-frälsta. Tvekar inte för att åka mycket skidor och bräda och en kall öl är alltid gött efter en hård dag. Vet precis vad du menar med respekt och håller helt med allt är roligt i lagoma mängder och en spya i päxan är alldeles för långt över gränsen.

Du får gärna höra av dig på mailen: mikael.callenberg@gmail.com

Ha de gött // Mikael

Chamonix lägenhet
Tjena ludde!

Så du ska ner en vända till, kul att se! Även jag dyker upp efter nyår för att jaga den ospårade snön.

Vilka mer från Chambre/Langley ska återvända? Morgan vet jag ska ner..

Chamonix lägenhet
Hey how's it going?
Ludde - could you shed some light on whether you're still looking for people to share the flat?

Chamonix lägenhet
Jag har fortfarande en plats i lägenheten.
Helst en tjej då vi är 3 killar och en tjej hittills!
Hör av er så fort som möjligt. Helst MSN.

Luddemalmborg@hotmail.com

//Ludvig

Chamonix lägenhet
Ludish sa:
Jag har fortfarande en plats i lägenheten.
Helst en tjej då vi är 3 killar och en tjej hittills!
Hör av er så fort som möjligt. Helst MSN.

Luddemalmborg@hotmail.com

//Ludvig
Hej! Är intresserad, ska försöka kontakta dej på MSN.
Annars kan du kontakta mej.
Epost: wunder@home.se
Telefon: 0706089231

Tillbaka
Topp