Jaay-Bone Medlem 2004-01-28 Chamonix lifkort köpes! #1 Tjena! Köper gärna ett säsongskort i Chamonix. Kille. Någon som har ett över? MvH Jocke
S Sigvard Ny medlem 2004-01-29 Chamonix lifkort köpes! #2 Saljer mitt sasongskort for ca 3500 skr. aker harifran den 14 feb. intresserad?
N Naturalripper Ny medlem 2004-02-08 Chamonix lifkort köpes! #3 Tjena Jocke har ett sasongskort till salu fran den 20 februari for 300 euro.
F Freeda Ny medlem 2004-02-10 Chamonix lifkort köpes! #4 Hej! Saljer mitt liftkort i Chamonix fr.o.m idag for 2500. Bra pris!! Hor av dig. /Frida