Chamonix - liftkort

dugge

Ny medlem
Chamonix - liftkort
Hej!!

Närmar mig att kanske få tag i en lägenhet under 3v i alperna för att åka ner och glida, det lutar lite mot chamonix och har nu massor med funderingar självklart! Har aldrig varit i chamonix...

Någon som vet vad ett liftkort för 3v kostar??

Hur snösäkert är det i januari??

//Daniel
 
Chamonix - liftkort
Det finns något typ av rabattsystem för liftkorten, fanns det detta året iaf, vet dock ej till 100% hur det funkar. Men i runda drag köper du ett liftkort för 1 vecka till full pris. Förlänger du det sedan betalar du 50% på förra veckans pris per vecka du köper, nåt sånt är det.. Det skulle i runda slängar innebära kanske 350 euro för 3 veckor, men då är det nästan bättre att köpa ett säsongskort, sätta på en bild på kungen och sälja det sen när du åker hem... men va fan vet jag egentligen=)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp