Chamonix under 5000 med flyg!

henke_720

Ny medlem
Fick tipset av en kompis idag! www.studentresan.se har en resa till Chamonix för 5000 kr med flyg!

SJukt billigt, sjäv har jag letat hela internet efter billig resa i vinter (och redan bokat mig), men tänkte tipsa alla som inte hittat något ännu. Sen ska man nog vara student för att få åka med också......

Jo de är galet bra pris. Men priset hade inte sett ut så om resan gått på sportloven istället för vecka 3.

Senast ändrad:
aepe sa:
Jo de är galet bra pris. Men priset hade inte sett ut så om resan gått på sportloven istället för vecka 3.
nej, det har du faktiskt rätt.... men om man är ledig vecka 3, vilket inte många är så är det heeelt sjukt alltså! fan att man redan planerat all semester ;)

oj oj oj, noobs säger ja bara :P.. om man ska åka till alperna ska man ju inte boka nu heller, ta en sissta minuten, jag åkte me farsan till cahmonix och vi tänkte boka i förväg, tur att vi inte gjorde det.. vi bokade istället ca 2 veckor innan och fick en sissta minuten för 3700, en vecka i chamonix med hotell, flyg, liftkort och transfer.. och hade vi väntat ännu längre hade vi kunnat fått samma resa för ca 3000!!! Det är billigt det ni snackar om e ju dyrt som fan :P
så mitt råd sattsa på sissta minuten så blire upp till halva priset! Lion alpin åkte vi med då och är sjukt nöjd me deras service och deras after ski partajer

fast nu när ja såg att de ingick hotell så vare rättså billigt ändå :D fel att du skrev de, då ere ju nästan bra pris.. också är det ju bara unga så de lär bli roliga fyllekvällar :)
Fast det jag är tveksam på är att det verkar inte så säkert resebolag de där precis, ni kan lika gärna bli lurad på alla pengar allihop!! Så ge aldrig ut några pengar i förskott eller något!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp