chamonix v15?

snaken

Ny medlem
chamonix v15?
är de några som ska till chamonix v15?
är det mycket offpist?
va kostar liftkort för en vecka (16år)?

mvh snaken
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp