snaken Ny medlem 2004-03-01 chamonix v15? #1 är de några som ska till chamonix v15? är det mycket offpist? va kostar liftkort för en vecka (16år)? mvh snaken
är de några som ska till chamonix v15? är det mycket offpist? va kostar liftkort för en vecka (16år)? mvh snaken