Chamonix

AdamL

Ny medlem
Chamonix
Vi är 3 polare som ska ner till Chamonix i januari, stannar antagligen tills slutet av april. Om du oxå är på väg ner så hör gärna av dig! Alla tips angående boende, jobb och dylikt är varmt välkommna!
Syns i frankrike!

Chamonix
Hej, vi är 2-4 pers som är på gång till Chamonix. Jag har precis börjat jaga boende och det enda jag hittat så här långt är ett Chalet i Les Houches för ca 6 pers och 12000 frassar/månad. Blir man några stycken så blir det mindre än 3000 skr i månaden per person, men läget är ju inte det bästa så vi ska jaga vidare. Maila gärna om ni är intresserade av att dela något boende eller har platser över.

Chamonix
Tjena Gruffe!

Vi e tva som ska ner, hur manga kvadrat e stugan pa?
Vi tankte va nere i jan - mars och behover boende, det dar later ju billigt och bra, hor av dig

/Magnus

Chamonix
Jag aker sjalv och har tankt mig Chamonix. Har borjat kolla pa boende men inte sa seriost. Skall vara nere vid Lucia och tankte kolla pa plats. Behover ni en extra rumskompis sa kan ni ju tanka pa mig.

Hej Kajsa.

Chamonix
kolla upp ett lägenhets hotel som heter ORION och ligger i chamonix sud.. lite slitet men man kan få en studio för 8pers för ca 3500-4000 ffr i veckan 8/3500 = 1750 frassar per månad det är helt ok =)

Skión

Tillbaka
Topp