chamonix

foocraft

Ny medlem
chamonix
hejsan alla jag undrar om det är någon som redan nu har planer på att säsonga i cham nästa vinter?jag är intresserad om det är någon vill ha rese sällskap.
ha de

chamonix
tjena!
vi är två norska tjejer som ska sticka ner till cham nästa vinter...tror det blir typ från januari till mars eller nåt...vi får se..men vi ska iallafall åka ner!!ska försöka fixa jobb+boende innan vi åker ner...ska du ner ensam eller??
//charlotte

chamonix
hejsan charlotte hel
jo jag kanske åker själv för han jag brukar åka med har börjat studera.men sen kom jag på att man kunde skriva några rader här och se om det var någon mer som ska åka.vi kan väl höras mer.

chamonix
hej! jag och en kompis planerar att säsonga i chamonix nästa vinter. vi åker antagligen i december å stannar så länge vi kan (april förhoppningsvis). d blir första säsongen för oss båda, vi har dock varit där innan. vi ska försöka fixa boende och helst lite jobbande innan vi kommer ner, vi är såklart väldigt intresserade av att tillsammans med andra säsongare skaffa boende. längtar redan! /Andreas

chamonix
hejsan
jag var i cham förra vintern i två månader.så jag vet lite om var det finns bra boende.vart bor ni då?hur hade ni tängt att ta er ner då?

chamonix
Hejsan!

Jag ska definitivt till Chamonix säsongen 03-04. Detta blir min första säsong och jag behöver någon att bo med. Mer vet jag inte för tillfället...

chamonix
gå till "macken" och köp sire de baupre. ett äkta franskt mousserande fulvin som fås för det humana priset strax under euron. att den finns i två olika varianter gör inte saken sämre. en grön etikett respektive en med röd etikett.

ett hett partytips är att förvara flaskan (ev lådorna med flaskor) på balkongen så att de blir nedkylda. ta sedan in och ta av ståltråden som håller fast korken. sedan är det bara att ta skydd när korken så småningom av sig själv flyger iväg!

Tillbaka
Topp