Chamonix

JonatanH

Ny medlem
Chamonix
Har hittat en lägenhet i Chamonix som jag är ledig under hela januari och februari och sedan lite spridda veckor efter det. Funderar på att hyra den hela januari, problemet är bara att det är en lägenhet för 4 personer. 3500 kr per person för en månad. Alltså månadshyran ligger på ca 14000. Som man kan förstå av priset är det inte världens lyxvilla men vafan gör det. 35m2 tror jag den låg på med 4 bäddar. Allt det essentiella finns där (kök, diskmaskin, dusch, toalett m.m.)

Så om det är någon som är sugen på att dela denna lägenhet i fantastiska Chamonix så får ni gärna höra av er.

Glömde nästan säga, jag är en 19 årig kille som åker skidor och är social! :)

Chamonix
HEJ! Jag vet att jag är väääldigt sent ute, men tänkte bara höra om alla platser är upptagna eller om du drog ner utan att fylla hela lägenheten? Jag finns här i Sverige redo att kasta mig ner om en plats skulle finnas till övers. Så du vet. Utifall.

Joanna

Chamonix
samma här :) letar boende för fullt men det kunde gå bättre... Har hittat några med plats för rätt många, så om de verkar vara något skulle vi kunna annonsera här efter fler bummare :)
Hur som helst, jag är väldigt sällan inne här så skulle vara enklare att skriva på facebook, om det är okej för dig? Jag heter Joanna Sandell (saandell_@hotmail.com)

Tillbaka
Topp