Champoluc-Bergamo söndag 10/3?

Champoluc-Bergamo söndag 10/3?
Någon som har 2 platser i bil till Bergamo sön eftermiddag?
Vi slipper gärna tåget.
Vi kan dra limerickar hela vägen (eller inte, om ni föredrar det), och betalar förstås för oss. Vi har inga skidor med oss, och är vän med tvålen.
Ring 0733-tjugofyra3064
Tjingeling, Jesper o Anna-Clara
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp