Champoluc - uppgradera liftkort med freeride paradise

gujo303

Medlem
Jag ska åka till Champoluc med skilink nästa vecka och tydligen ingår inte freeride paradise/indren i det liftkortet vi får. Vet någon om det går att uppgradera sitt liftkort på plats dom dagar man ger sig bort utan att behöva köpa ett helt nytt dagspass?

Har tyvärr inte svar på din fråga, men undrar hur mycket snö det är i år? De två ggr jag varit där så har det varit så lite snö att det inte varit meningsfullt att skaffa pass.

Jag kom hem från Alagna i söndags. Tror inte du kan uppgradera efteråt vi köpte freeride-kortet men utnyttjade inte det. Skiljer ju inte så mycket i pris. Indren finns snö men är helt sönderblåst, kan vara kul att göra åket ändå för upplevelsen men förvänta dig inte pudersnö. :)

Jag var förbi liften upp till Indren igår, det går att köpa till ett dagspass för bara den liften på plats för 8 euro. Det är dåligt med snö fortfarande, har kommit pyttelite idag men knappast så det gör någon skillnad.

Jag var förbi liften upp till Indren igår, det går att köpa till ett dagspass för bara den liften på plats för 8 euro. Det är dåligt med snö fortfarande, har kommit pyttelite idag men knappast så det gör någon skillnad.
Å fan kan vara bra att veta till nästa gång.

Tillbaka
Topp