Johan_Palm
Ny medlem
Chile?
Hej!
Jag undrar om det är någon som varit i chile och åkte skidor?
Hur var det och hur tog ni er dit?
Berätta gärna mer om ni varit där.
tacksam för svar.
//Johan Palm
Jag undrar om det är någon som varit i chile och åkte skidor?
Hur var det och hur tog ni er dit?
Berätta gärna mer om ni varit där.
tacksam för svar.
//Johan Palm