Chile?

Johan_Palm

Ny medlem
Chile?
Hej!
Jag undrar om det är någon som varit i chile och åkte skidor?
Hur var det och hur tog ni er dit?

Berätta gärna mer om ni varit där.
tacksam för svar.
//Johan Palm
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp