Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Japp, ryggen är paj söker en chiropraktor i götet. Någon som vet en bra en som inte skinnar en totalt? Hela jag är iofs paj och skulle behöva en sjukgymnast lika så men en sak i taget. Tips på området mottages.
Åk till Dragisa i Landskrona... visserligen har du en bit dit, men det är värt ett besök. Jag vet en hel del människor som har blivit av med besvär de haft i åratal. OBS... killen har megalång väntetid, så ring och boka...
Jag drog ihop ett par kotor i ryggen för ett par år seedan och gick till:
Akuta Ryggjouren
Föreningsg. 1 A, 411 27 GÖTEBORG (Linné/Vasa) 031-82 85 60
Dom är riktigt bra. Knotknackning och lite elbehandling tror jag gick på runt 350:-/gång (ca 30 min.). Men har man ont så är det värt det. Fick dessutom tid direkt.
Jag gjorde illa ryggen i påskas i kittelfjäll och det har fortfarande inte riktigt gått överr men jag gick till en naprapat som drog och hade sig så det knakade uta helvete...det hjälpte faktist avsevärt men det var dyrt...testa naprapat vet ja!
Pröva Ryggakuten Naprapat Patrik Nordström Lilla Bommen 2 031-152085 han har hjälpt mig många gånger. Han har tidigare varit massör åt alpina damlandslaget och gillar skidåkning.