cleanaste brallerna till en rosa jacka?

• Trådstartare Trådstartare heliumk
  • Start datum Start datum
H

heliumk

Guest
vilken färg och vilken stl??
skare va xxl?
jag ska köra både köra big mountain och i park.
i parken är det mest play...

Senast ändrad:
storleken är 38.. ganska lagom pösig. sjuukt onajs när det börjar bli kallare...

får inte plats med varmare kläder under ... :P

Senast ändrad:
finns det cleana rosa ställ?

Senast ändrad:
vilken fråga...

jag är bara nyfiken, vad spelar det för roll VAR du ska köra för vilken färg och storlek du ska ha?

palla sånt här! kan folk bara sluta vara så jävla veliga och bestämma något själva här nån gång? alla småungar som måste diskutera huruvida xxxl eller xxxxl är det bästa kan dra nåt gammalt över sig. och vad gäller färg:

1. använd dina ögon
2. använd din hjärna
3. använd din plånbok

tyket inlägg, sorry, men seriöst...

palla sånt här! kan folk bara sluta vara så jävla veliga och bestämma något själva här nån gång? alla småungar som måste diskutera huruvida xxxl eller xxxxl är det bästa kan dra nåt gammalt över sig. och vad gäller färg:

1. använd dina ögon
2. använd din hjärna
3. använd din plånbok

tyket inlägg, sorry, men seriöst...

edit: dubbelpost, sorry

Senast ändrad:
nja jag skulle nog säga ljusblåa! passar cool me rosa!
fast om du säger att jackan e liten så kanske du måste köpa ny jacka året efter så tänk lite längre!!

du bör ha lime gröna :) har sett bild på den kombinationen! nice!

Senast ändrad:
ta xxl !
Åsså färgerna som pasar bäst till rosa är,
samma rosa färg brunt lr svart tycker jag

pz

men gud ursäkta om man är osäker. fan va lack jag blir... jag har ju bruna brallor redan men de är fett tajta... vill inte ha dom så tajta.

seriöst behöver helt nytt ställ, mitt är för litet...
sedan plus det behöver jag transiver (ursäkta stavningen), spade, skidrygga. nya benskydd. mina e fan för gamla = sitter apdåligt. nytt ryggskydd (det gamla sitter inte som det ska) typ kanske helkroppskydd och nya goggles. för glaset är ju helt fel nästan jämt... var i alperna i julas och körde offpist så fort det blev lite immigt var jag helt LOST. såg ingenting fick köra på känlsa = halvt livsfarligt. tacka gudarna för att jag inte hamna i en lavin eller något... fick låna glajjer av en i gruppen... men fan kunde ju inte pajja dom på en vecka...

= allt kommmer bli apdyrt... kan någon sponsra? vore asschyst gärna en resa till serre chelvalier kanske plåta lite... :P

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp