cloetta hjäm?

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
cloetta hjäm?
nä, redbull lämnar inte åre. Åre kickar redbull. Nöjes chefen tycker det är för mycket rock n roll med red bull big air.

cloetta hjäm?
Vad fan har du för jävla liv? Cloetta... DET ÄR JU FÖR FAN KEXCHOKLAD!!!! Fan vilken status att åka med en kexchokladhjälm?

cloetta hjäm?
nja det ska ja nog klara. kommer ändå inte att hitta nån så det spelar ingen roll.

cloetta hjäm?
Det finns inga mesar i åre, jo men skit i dom.
Åre har Odlat fram sveriges främsta skidakare.
Alla vill ha kvar Red-bull. men cheferna tar sina egna beslut. men jag har hört att dom har tackat-fred med varandra..

/keep it real.

cloetta hjäm?
haha från cloetta hjälm till red bull big air. Då kan ju ja hoppa över till cloetta center. Hockey stadium i linköping. Bra stad den där linköping. Stor skatepark o snart stor hockey arena, o ja som knappt tycker om hockey.

cloetta hjäm?
Eftersom jag jobbat med cloetta en del så kan jag avslöja att för att få tag i de underbara hjälmarna så måste du deltaga i tävlingar. T.ex. Cloetta Big Air i tandådalen/hundfjället. Vet dock inte om tävlingen kommer att köras kommande säsong och om hjälmarna fortfarande finns som priser i cloettas tävlingar...

cloetta hjäm?
Nää jag tycker inte heller speciellt mycket om hockey. Men det kan väl vara kul att kolla på hockey VM. Illa att bli spöad av Canada i finalen två grr om. Nu är det mer fotboll som gäller i svenskarnas hjärtan. Ganska trist sport för övrigt. Händer inte mycket. Men samma där, kul att kolla på VM elller EM. Dock blir man ju alltid besviken över Sveriges insats. Min favoritsport är korrong. Synd bara att det inte finns några riktigt stora mästerskap inom denna actionspäckade sport. Det borde verkligen bli en OS-gren. Eller vad tycker ni?

cloetta hjäm?
haha, på dig själv daniel_olsson. Lol är ett uttryck som bör förbjudas. Finns knappt make till ful förkortning. Istället för att skriva lol kan man ju skriva haha. Mycket bättre! Förbjud Lol!!

cloetta hjäm?
Jag har en sån hjälm. Den är jättekexig! Inte bara ful-snygg och orginell, utan även den skönaste skidhjälm jag provat. Det är en small/medium. Lägg ett bud....

cloetta hjäm?
ska man ha hjälmen o vantarna måste man hitta typ plopp brallor o mjölkchoklads jacka =D. backens chokladigaste filur.

Tillbaka
Topp